Ban on Kuwaiti papers and TV channel


The Kuwaiti government has closed down two newspapers – Al-Mustaqbal and alDar – and the satellite channel Mubasher.

The closures were ordered by the ministry of commerce, acting at the request of the ministry of information, which referred to unspecified “irregularities”.

 


 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: